Termenii și condițiile generale („GTC”)

 

Termenii și condițiile generale („GTC”) conțin termenii și condițiile generale pentru utilizarea siteului web operat de Molnar Tur Tusnad Srl. (Sediul social, România, 535100 Băile Tușnad, str. Oltului, nr. 78, număr fiscal: 15245823) ca un furnizor de servicii („Furnizor de servicii”). Vă rugăm să utilizați serviciile noastre numai dacă sunteți de acord cu toate punctele sale și le considerați obligatorii pentru dvs. Acest document nu este depus, se gaseste numai în formă electronică (nu se califică drept contract scris), nu se referă la un cod de conduită.

Detalii despre furnizorul de servicii:

Numele furnizorului de servicii: Molnar Tur Tusnad Srl.

Adresa furnizorului de servicii: România, Băile Tușnad, 535100, str. Oltului, nr. 78

Detaliile de contact ale furnizorului de servicii, adresa de e-mail folosită în mod regulat pentru contactarea clienților: molnartur@gmail.com

Număr de înregistrare companie: J19 /168/2003

Număr fiscal: 15245823

Numele autorității de înregistrare: Camera de Comert și Industrie Harghita

Numere de telefon: +40 744 778 409

Adresa magazinului web: http://www.bailetusnad.ro

Număr cont bancar: RO24OTPV260000888330RO01

Prevederi de bază:

  1. Problemele care nu sunt reglementate în prezentele regulamente și interpretarea acestora sunt reglementate de legislația română, în special din Codul civil privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale. Dispozițiile obligatorii ale legislației relevante se vor aplica părților fără nicio stipulare specifică.

1.2. Domeniul de aplicare, modificarea GTC.

1.3. Utilizarea publică a fotografiilor publicate pe site-ul nostru web este interzisă fără permisiunea scrisă a Molnar Tur Tusnad Srl. Utilizarea exclusivă a acestor fotografii este proprietatea Molnar Tur Tusnad Srl. Orice modificare sau republicare a acestor fotografii este strict interzisă.

Conținutul textual publicat pe site-ul nostru web este proprietatea intelectuală a Molnar Tur Tusnad Srl. Utilizarea publică a întregului text sau a unei părți a acestuia fără permisiunea scrisă este interzisă.

Achiziționarea pe internet nu constituie un transfer al niciunui drept de proprietate intelectuală.

1.4. Dacă întâmpinați o problemă și aveți nevoie de ajutor, vă stăm la dispoziție 0-24 de ore. Sunați la +40 74 477 8409 sau să trimiteți un email la molnartur@gmail.com.

1.6. Serviciile noastre

Puteți rezerva camere, apartamente și servicii în magazinul nostru web. Pot achiziționa serviciile noastre online și personal. Prețurile noastre sunt în lei noi românești (RON) și vor fi deduse din contul dvs. în această monedă atunci când efectuați o achiziție.

1.7. În magazinul online, Furnizorul de servicii indică în detaliu tipul camerei și afișează fotografii despre cameră. Imaginile afișate pot diferi de cele reale, în unele cazuri.

1.8. Dacă se introduce un preț special, Furnizorul de servicii va informa pe deplin Utilizatorii despre durata ofertei speciale.

1.9. În caz de eroare, vă rugăm să sunați la 0040744778409 sau să trimiteți un e-mail la molnartur@gmail.com.

1.10. Optiuni de plata

Plata la fața locului:

Dacă doriți să plătiți la fața locului, puteți face acest lucru cu numerar, card de credit și tichet de vacanta.

În cazul plății online, oferim posibilitatea plății sau transferului cu cardul de debit sau credit. În caz de transfer, vă rugăm să trimiteți dovada transferului la adresa de e-mail molnartur@gmail.com. Dacă nu faceți acest lucru în termen de 24 de ore de la rezervare, rezervarea dvs. va fi anulată. Vă vom trimite o scrisoare de informare.

Informații bancare pentru transferuri:

Titular de cont: Molnar Tur Tusnad Srl.

IBAN: RO24OTPV260000888330RO01

Denumirea băncii: OTP BANK

SWIFT: OTPVROBU

Vă rugăm să includeți întotdeauna tipul camerei pe care doriți să rezervați și perioada rezervării.

Plata cu cardul de credit prin intermediul site-ului web: 

Euplatesc.ro

Dacă selectați această metodă de plată, vom redirecționa clientul către sistemul Euplatesc.ro, unde vă puteți utiliza cardul de debit sau credit pentru a deconta serviciile rezervate. În toate cazurile, trebuie să introduceți informațiile despre cardul dvs. de debit sau credit în pagina soluției de plată. Vă vom debita cardul de debit sau credit cu suma finală la plasarea rezervării.

După plata cu succes a cardului de debit sau credit, Molnar Tur Tusnad Srl va fi notificată imediat cu privire la rezervarea dvs., astfel încât să putem începe procesarea. Cu toate acestea, dacă clientul nu completează pagina de plată cu cardul de credit în timpul comenzii sau părăsește pagina (navighează departe de aceasta), rezervarea va fi anulată, adică va primi statutul de „tranzacție eșuată”. Dacă acest lucru se datorează unei erori tehnice, vă rugăm să ne contactați pentru a vă ajuta cu rezervarea.

1.11. Sistemul de rezervare al furnizorului de servicii este obligat să confirme imediat primirea comenzii utilizatorului către utilizator pe cale electronică. Dacă această confirmare nu este primită de către client în termenul așteptat de la trimiterea rezervării, în funcție de natura serviciului, dar nu mai târziu de 48 de ore, clientul este eliberat de obligația de a depune o ofertă sau un contract.

Procesarea și îndeplinirea rezervării

1.12. Comenzile sunt procesate imediat.

1.13. Rezervarea este considerată completă la sosirea oaspetelui.

1.14. În cazul în care Furnizorul de servicii nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece camera specificată în contract nu îi este disponibilă, este obligat să informeze imediat Utilizatorul și suma plătită de Utilizator fără întârziere, dar rambursat cel târziu în treizeci de zile. Îndeplinirea acestei obligații nu eliberează Furnizorul de servicii de alte consecințe ale încălcării contractului.

Dreptul de retragere

1.15. Legea privind normele detaliate ale contractelor consumator-întreprindere poate fi citită în secțiunea privind drepturile consumatorilor din Directiva 2011/83 / UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011 din Codul românesc. Vă rugăm să rețineți că anulările / neprezentările pot fi taxate în conformitate cu politica de anulare și neprezentare a pensiunii. Dacă rezervarea este anulată sau modificată cu până la 3 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision. Dacă anulați sau modificați mai târziu sau în caz de neprezentare, va fi încasat 50% din prețul total al rezervării.

Tratarea reclamațiilor

1.16. Magazinul online este obligat să informeze consumatorul cu privire la sediul său social, la locul de tratare a reclamațiilor – dacă nu corespunde cu locul de distribuire sau vânzare – și metoda adaptată la specificul activității, forma comercială sau metoda. Și, dacă primiți reclamații în acest mod, adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon.

Dispoziții diverse

1.17. Furnizorul de servicii și Utilizatorul încearcă să își soluționeze disputele pe cale amiabilă. Utilizatorul și Furnizorul de servicii stipulează competența Curții de Stat a României / Tribunalului cu privire la eventuale litigii juridice care intră în sfera de aplicare a prezentului regulament, care nu pot fi soluționate prin acord în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice.

Baile Tusnad, 2023.10.11